härlig tisdag morgon :D

Kan inte säga mer än att det är en
bra börjar på en Tisdag.
Vaknar vid 9 börjar städa & fixa och sånt.
Och nu sitter jag bara och chillar och väntar
på att jag ska gå och möta Moa vid bussen. :)
Detta kommer bli en väldigt lyckad dag, det känner
jag på mig, riktigt härligt faktiskt.
Kanske även Linus kommer senare, men det skulle vi se
hur han gjorde. Men jaja :)
Ikväll blir det att sticka till Svalöv och kolla på Moas träning
med Linus i think. Jag får se.
Det va bara det jag ville säga, kommer nog ett snabbt inlägg ikv
om hur dagen har varit och maybe bilder oxå, vi får se. :)
aja ni får ha det så bra, puss :*
KAN INTE MER ÄN ATT SÄGA ATT JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DETTA VÄDRET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0