Litet inlägg ja0!

Här är jag igen! :)
Ja, då är det söndag igen, men imorgon är det
inte skola, så det är något att se ifram imot,
ingen skola på hela denna veckan som kommer
+ måndagen. Rätt gött ändå om jag själv får
säga det! :)
Klockan är ungefär 13.00 och senare ikväll drar
jag hem till amanda :)
Blir att sleepa over där tills imorgon ;)
Säga tummen upp.
Får se vad som händer efter jag kommit hem från
Amanda, blir säkert att städa för på Tisdag kommer
Moa hit.
Tycker mitt lov börjar rätt bra ändå! :)
Jaja, det va typ det enda jag ville säga.
Hehe, ni får ha det så bra i det sköna & soliga vädret.
För jag drar ut och chillar istället för sitta här! :)
Ciaoo :*
Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0