bring me back to the stars.

tjaah, jag och bloggandet verkar inte funka
så jätte bra längre, haha, det va ju ett tag sen jag
la ut något, men som jag kanske har sagt innan, jag har haft
fullt upp med skolan & andra saker, så har inte orkat göra något
inlägg fast jag har suttit vid datan, lat, i know.
jo, hela första skolveckan har funkat, vissa dagar har man faktiskt
haft rätt roligt, men vissa lite mindre.
igår stack jag hem till amanda med broskande fart till bussen efter
jag hade kastat ner lite random saker i en väska, vid sex tiden igår
så stack hon och jag på tjejkväll hos tvillingarna, och där träffade vi
andra oxå.
och idag har man varit hos amanda mormor o morfar och passat deras
äckel hundar, haha som vi kallar dom.
och imorgon blir det att gå upp tidigt, för tar bussen vid tio till kågeröd med
moa, och där kollar vi när kågeröd och något annat lag som spelar, men fråga
mig inte vad, för har ingen jävla aning.
blir att lägga sig snart, är fantome skit trött, ska bara ta fram lite kläder och sånt
sen blir det läggdags, men nu orkar inte jag skriva mer, blir kanske ett inlägg imorgon
innan jag sticker.
ha'det.



- random gammal bild -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0