tjejen är inte på topp.

det känns som första dagen i skolan ja, fast varje dag
nervositeten kidnappar min mage fram och tillbaks
om jag kunde lita på mig själv och sluta söka svar
då kanske ni skulle se mig som någon som var lika bra
tonåren, som skulle vara något bra
men jag förstår dem, det måste vara mitt fel
det måste va' mitt äckliga jag som sätter mig i speldet
finns ingenting som går upp, allting går bara ner.



jag ska göra detta precis som jag aldrig har blivit sårad förut.
gå vidare med mitt liv.
inte fastna för något litet, gör bara saken större då.
måste lära sig att livet inte är enkelt, och man blir utsatt för prövningar.
det är det livet går ut på.
lev livet och gå vidare. <3
jag ska göra detta precis som jag aldrig har blivit sårad förut.
gå vidare med mitt liv.
inte fastna för något litet, gör bara saken större då.
måste lära sig att livet inte är enkelt, och man blir utsatt för prövningar.
det är det livet går ut på.
lev livet och gå vidare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0