.

du ska veta att jag saknar dig
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig
jag vill verkligen försöka igen, och då menar jag verkligen
jag vill inget häldre än att få tillbaka dig igen
jag va allra lyckligast med att ha dig vid min sida
men när du inte finns där, så är den en del av mig som alltid kommer sakna något
jag kommer aldrig låta någon ta din plats i mitt hjärta,
kommer du ihåg när vi satt och skrev till varandra varje dag
och alla romaner vi kunde skriva
allt va så jävla perfekt då.


dina egna fina ord som fick mig att förstå att du verkligen är bäst.


- solen i livet, gör så som man vill leva. -
- hoppar du - hoppar jag
- jag lever för min emma -
- jag klara mig inte utan dig, så är det -
- du är så jävla bra -
- om jag skulle skriva allt om världens bästa person, skulle det tagit år.
- jag hoppas du känner dig speciell, för det är du. -
- det jag vill med denna text är att jag är skitglad att vi lärde känna varandra -
- och att du är bäst. -
- jag älskar dig otroligt mest av allt. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0