det man inte kan leva utan, så är det bara.

texter :



Jonathan Spiewak
.
Jag har berättat för dig tusen gånger hur mycket du betyder för mig.
Det är helt obeskrivligt.
Båda två har haft stunder som vi inte vet var vi skulle tagit oss till.
Du vet att mitt liv suger utan dig, du får mig att må som ingen annan.
Jag vet att jag har krossat dig, och det var inte meningen, det hoppas jag du förstår.
Jag förstörde allt, vet riktigt inte vad jag gjorde, men allt blev fel heltenkelt.
Men du har gått vidare och skaffat dig något bättre.
Jag vill aldrig förlora en vän som dig, och dessvere bästavän.
Nu när du har börjat linåker så har allt blivit bättre, för då träffar jag dig varje dag.
När mina dagar är som värst så kan jag alltid snacka med dig, och det är jag jävligt glad över.
Jag skulle inte klarat mig utan dig, och då menar jag det verkligen.
Min kärlek till dig bästavän, den är obeskrivlig.
Jag älskar dig.




Linus Persson.
Du va den som betydde mest för mig, du var den absolut bästa personen i världen, och det menar jag.
Sen hände något som förstörde allt, och jag har ingen aning om vad, men det krossade båda på mitten.
Speciellt mig.
Jag glömmer aldrig texterna vi satt och skrev till varandra varje dag, och hur stor betydelse det hade för oss båda.
Det va tiden som va som bäst.
Asså jag saknar dig så oerhört mycket så det gör ont.
Bara få se dig igen, det gör verkligen ens dag.
Solen i livet, så som det va innan, perfekt.
Mitt liv kommer alltid att sakna en del, och det är dig.



Moa Fors.
Mitt fina lilla mongo.
Du har hjälpt mig genom nästan allt, och det är jag så jävla tacksam förr.
Du och jag kommer alltid på något jävligt random att dampa över, som att mobba människor för hur dom snackar och allt.
Jag har alltid så jävla kul med dig, och det är häääärligt kan jag lova.
Du vet redan vad jag tycker och tänker om dig.
Du är otroligt jävla bra, en helt underbar person och allt det dära.
Jag älskar mitt mongooo.




Amanda Nordhöj.
Tillslut kommer vi till detta cp:et.
Haha nej skoja, men du vet att du är otroligt bra, men du är cp oxå.
Men jag accepterar dig precis som du är, även fast du kan få alla dina cp utbrott på mig, fast
jag inte vet vad jag har gjort..
Men vi återgår till det bra, du är en bra person, och man kan snacka med dig om allt, du finns alltid där
om man verkligen behöver det.
Jag har redan berättat att du betyder mycket för mig, genom vissa texter.
Även vi två har " bråkat " eller vad man kallar det, men vi har löst det sen.
Men vem gör inte det lixom.
Men du vet att jag älskar dig ändå ditt cphue.

Kommentarer
Postat av: moa

lavjo<3

2011-08-28 @ 22:31:35
URL: http://moafors.blogg.se/
Postat av: e

loveu2 <3

2011-08-29 @ 15:26:54
Postat av: aaaaaaamanda

jag ser gravid ut manneeeeen!!

hiihhiihh, fuck det, det är vinden (y

love u bästi, & IMORGON KOMMER JAG TILL DAJ

2011-08-30 @ 19:24:24
URL: http://amaandajosefine.blogg.se/
Postat av: e

yeah, vinden!

lövejo2

hihi, jag vet! :*

2011-08-30 @ 21:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0