du lär dig av dina misstag, och ta vara på det då.

du får göra precis vad du vill, jag kommer inte bry mig längre.
för på det sättet du betedde dig mot mig, det sårade mig verkligen.
men tack för alla goda tider och alla minnen, kommer alltid att minnas dom.
men jag står inte ut mer, om vi skulle försöka igen, då vet jag precis hur det skulle sluta.
så jag kommer inte kämpa längre, för om man vet hur det kommer sluta, varför lönt att ge sig på det igen.
så hoppas att du får ett riktigt bra liv,för jag ska leva mitt just nu.
för att hänga upp sig på en sak, det gör inte en starkare, och jag har inte tid att va svag.
och om du kommer här och säger att jag inte har hjälpt dig eller något sånt, så kan du drömma vidare, jag har hjälpt dig hur mycket som helst, jag fanns där när du behövde en axel att gråta över och jag har alltid försökt hjälpa dig när du verkligen har behövt det, men jag vet inte om det betyder något för dig, men jag är inte din lilla leksak längre, du får skaffa någon annan nu, när jag inte orkar med det längre.
och plus, det är inte bara jag som har förändrats, det har du också, så skyll inte allt på mig, tänk på vad du kan ha gjort också, tänk innan du säger något.
då kanske du kommer förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0