hejdå 2011, here we come 2012!

jahap, jag har inte så mycket att säga!
men detta är sista dagen på 2011 och jag kommer sakna det riktigt mycket!
detta året har varit en blandning av både dåligt och bra!
en jävla massa saker har hänt, men jag pallar verkligen inte ta upp det här, för det får mig bara på dåligt humör, så vi skiter i det :)
jag vill verkligen tacka alla som har ställt upp för mig när jag verkligen har behövt det, ni betyder & ni borde själva veta vem det är!
och sen finns där ju dom som bara säger att dom finns, men egentligen inte gör det, fuck dom! ;)
nyår kommer verkligen bli ett bra slut på 2011 & bra slut på 2012, för den kommer tillbringas med min egna favorit och då alltså min fina pojkvän! :D
men ni får ha det så jävla bra!
för det ska jag ha, och det hoppas jag ni också kommer, för annars kommer jag hem och besöker er ;)
haha men pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0