shake that as for me!

nu har denna tjejen varit duktig!
har suttit i ett antal timmar och skrivit och gjort outfiten för min kärlekshandbok.
som egentligen skulle varit inne för rätt många veckor sedan, men om man ville ha betyg i svenska så va sista dagen att lämna in den på, e på måndag.
och jag känner verkligen för att få betyg i det, eftersom det är ett grundämne.
jag blev faktiskt nöjd med den, iaf utseendemässigt (a)
och en del av det som står i den också, men jag har gjort mitt bästa, och det är ju det man ska göra, så jaja.
men nu ska jag ta och chilla resten av dagen, eller kvällen, eller vad man nu säger, haha. ;)
imorgon kanske jonthe kommer hit, får se om han fick och sånt, men vi hoppas på det bästa! :)
men ni får ha det bra denna regninga lördag!
puss haj! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0