svar #1

1.  är du oskuld? ;)

ja det är jag.
2. hur långt har du kommit med en kille? ;)

- strulat typ.
3. är du avunsjuk på någons utseende på linåker?  vem isåfall ? och du måste säga någon

asså jag tycker dom flesta ser hyfsat bra ut på linåker om jag får säga det själv, men jag är faktiskt inte avundsjuk på någons utseende och jag vet faktiskt inte varför, kanske för att det är meningen att alla ska se olika ut och ska va stolta över ens egna utseende.

4. blev du nöjd med dina betyg detta året? vad tycker du har varit jobbigast o roligast den här terminen? visst är jag extremt awesome? ;))))))<333

blev jag absolut inte.
jobbigaste, att försöka bestämma gymnasium efter 9:an som jag även inte har bestämt mig för än..
roligaste, ehm, då alla kan få en att skratta även fast man är på världens sämsta humör och hur folk kan göra så att man mår så jävla bra rentutsagt.
klart du är awesome ;) <333

5. vem är den bästa vännen du någonsin haft? <3

det är nog jonthe, eftersom jag har kännt han i mer än 3 år och han har alltid ställt upp för mig och aldrig lämnat mig.

6. hur många läsare har du per dag? :)<3

20-40 st ungefär :) <3

7. vem är/var din bästa barndomskompis?

amelie & andre persson.

8. hur mycke poäng fick du iår?
hur gammal är du?
gillar du att vara i centrum?
vad va ditt senaste inköp?
kommer du svara på EXAKT alla frågor?

105.
15.
nej.
blå t-shit från JC.
ja faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0