you make me feel, nananana

tjenixen!
torsdag och helt slutkörd är man..
har haft så jävla mycket att göra denna vecka så det är inte sant, speciellt med prov, rester och läxor.
mycket på en gång, och är helt utmattad i huvudet och kroppen, så skippade träningen idag.
för måste plugga till mitt omprov tills imorgon, ingen höjdare om man säger så!
fuck no, inte min starka sida om man nu säger så. :P
men har hunnit en del nu ikväll, städat rummet, pluggat och pluggat, haha jätte mycket.
men just nu sitter jag och chillar med en varm kopp varmchocklad i handen, gött är det om man säger så!
ska plugga lite till strax och sen blir det att bara ta det allmänt lungt.
imorgon är det fredag och då händer det inte så mycket, förutom att min fina följer med mig hem efter skolan,
så får se hur bloggadet är imorgon, kan inte lova att det kommer bli något, men vi får allt se. :)
nu drar jag, men ni får ha en fortsatt trevlig torsdag!
puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0