emma persson ~
du är den tjejen som förändrat mitt liv så brutalt mycket vilket jag är så jävla glad över, du är liksom den jag kan vända mig till när jag verkligen inte orkar mera.
för det är du som får mig med ett leende på läpparna. & det är du som får mig att stå upp o vara den person jag är idag.
det skiljer 2 år mellan oss, men du är som en storasyster för mig.
& jag kan lova dig, jag kommer aldrig sluta älska dig.
du är fantastisk.. helt fkn amazing, just the way you are.
och jag som fortfarande undrar vad du gör på jorden, när de sägs att änglarna ska vara hemma i himlen? men jag kom på, du är den vackraste ängeln genom tiderna & jag fick dig.

jag är ingenting utan dig, storasyster.
du har liksom vänt mitt humör upp & ner, liksom. 
när jag hör din röst & vet att du alltid finns, då blir jag glad.
när de händer dig någonting& jag inte finns, då blir jag ledsen?
du är som musik för mig, den som alltid finns där.
när jag är på alla humör & vad jag än har gjort.
precis allting är bra med dig emma, jag kan bara komma på 1 sak som är dåligt.
& det är att vi inte bor så värst nära varann, vilket verkligen suger.
jag skulle vilja gå tvärs - över gatan för att vara med dig när du inte mår bra.
det är du som får mig att känna mig speciell, jag hoppas du förstår det.
du är typ som alla stjärnor på himlen, lyser upp vägen vart du än går.

det finns mycket mer att säga, men då skulle hela världen bli avis på att du är så fkn perfekt!

I'd cross the desert to be where you are,
all the things I do to be close to you.
A million miles would'nt seem that far,
I'd go anywere just to win your heart.

jag älskar dig emma "storasyster" persson, 
hoppas att du vet det. jag kommer göra det för all framtid.
elinolsson (L) emmapersson.







ville bara lägga in denna text som denna underbara tjejen på bilden har skrivit till mig & att hon är helt fantastiskt och jag älskar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0