btw tråk ?

TEST 1:


Om dig:

Namn: Emma Josefine Therese Persson
Ålder: 15
Bor: Teckomatorp
Födelsedatum: 960120


Har du:

1. Rökt? : aldrig !
2. Kallat någon bög? : Haha ohja.
3. Sagt till dina föräldrar att jag älskar dig? Jao.
4. Slått någon? : Vem har inte det lxm ?:p
5. Rest till många länder? : Nope
6. Gått på någon sport? E dans en sport ? (a)
7. Långt hår? : Sådär typ
8. Sovit i samma säng som en tjej? : jadå
9. Husdjur? : Nope
10. Sovit ute? : Haha ja.
11. Någonsin flyttat? : ohja.
12. Kört moppe? najee
13. Kört bil? Radiostyrd har jag (a)
14. Syskon? : Fyra yngre brödrar & två lillasystrar, haha.
15. Blivit misshandlad någon gång? Nope
16. Något/några smeknamn? Emsa & såna random namn typ.
17. Mobil? xperia arc
18. Har du piercing? öronen
19. Har du tatuering? nej & vill inte ha heller.
20. Många vänner? jag har dem jag verkligen behöver.


TEST 2:


Namn? - Emma
Bor tillsammans med? - Familjen
Kramat någon idag? - Nope
Dagens klädsel? - Än sålänge mjukis & t-shirt
Vem fick du senast sms ifrån? - Jonathan Spiewak
Vem ringde dig senast? - Calle Torell
Låt? - Little bad girl - David Guetta ft taio cruz
Mat? - Kebab Tallrik
Ämne i skolan? - idrott
Människa? - wtf?
Senaste personen du kysste? - jadu..
Hund eller katt? - Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? - både och
Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
Blont eller svart hår? - blont
Har du blåa ögon eller bruna? - blåa !
Choklad eller lakrits? - choklad..
Person du saknar just nu? - hehe..
Vem ska du träffa imorgon? - Vet riktigt inte än
Vem hade du senast en msn-konversation med? - Olivia Björk
Gör dig glad? - mycket!
Gör dig ledsen? - blandat bullshit.
Vad vill du helst göra nu? - träffa en viss person.
Ångrar du i ditt liv? - ibland faktiskt.




TEST 3:


Vem var du senast tillsammans med?
- Jimmy.
Blir du lätt kär?
- Nej.
Är du sån som visar kärlek offentligt (håller handen ute på stan osv.)
- jao lite iaf.
Hur gammal var du när du fick din första kyss?
- och det tror ni jag ska komma ihåg?
Har du varit otrogen någon gång?
- nej
Vilken kärleksfilm tycker du är bäst?
- vet inte
Längsta förhållandet?
- några veckor typ.
Hur många har du strulat med?
- de vet jag ikke.
Elakaste sättet att göra slut på?
- skicka en kompis att säga de.
Vad är det värsta en tjej/kille kan göra när det gäller kyssar?
- eh, 
Är du romantisk?
- kanske de.
Blir du lätt svartsjuk?
- de beror helt på vad det är om.
Har du hållt på med din kompis pojkvän/flickvän?
- neje, vrf skulle man.
Har du kysst någon i regnet?
- nej.
Umgås du med någon av dina ex?
- ibland.
Tar du ofta första steget?
- ibland kan det hända.
Har du upplevt kärlek vid första ögonkastet?
- ja.


TEST 4:


I din klass:

Galnast: Hampee!
Jobbigast: Olika typ
Sjukast: vettefan! ;o
Fjäskigast: haha singe ;]
Roligast: Hampe & Edde i think :p
Smartast: Aida
Högljuddast: Dom flesta
Fnittrigast: Jag typ ;)
Retstickan: haha ingen
Frökens gullunge: finns typ ingen ;o
Klassens bråkstake: ingen
Mest utskickad: Hampe ;)
Tystast: det bros på i klassrummet eller ngn annanstans ;)
Coolast: Jag lätt ;)
Skolkare: ingen
Mognast: haha alla är typ omogna ;)
Studet: Aida.



ERA LÄRARE SOM NI HAR/BRUKAR HA:

Snällast: Toni
Galnast:
Roligast:
Argast:
Hårdast:
Segast: Kerstin.
Trögaste: 



TEST 5:

Favoritplagg i garderoben just nu: min hif tröja lätt
Längd: 1.70 eller något sånt
Byxa eller kjol: byxor självklart!
Mitt rum kan beskrivas som: gammal modigt, städat just nu
Mig själv med tre ord (just nu): Trött, seeeeg, tråkig.
Jag ville bli när jag var liten: polis har jag för mig (a)
Humör just nu: trött & lite depp.
Något jag absolut inte äter: bruna bönor (a)
Kläder just nu: jogging & t-shirt
Vad sa du senast: Jag kommer!!! (men kom aldrig...)
Hur många kuddar sover du med: två
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska!
Sparare eller slösare: både och
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: nej, för något sånt har aldrig hänt mig.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: kanske..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett
Bio eller promenad: både och beror på med vem.
Är du kittlig?: bara på ett ställe.
Snarkar du: vet inte :pPpp
Stjärntecken: stenbock härja!
Rädd för insekter: vissa bara.
Äckligaste insekten: finns många typ :P
Det här är jag bra på: att skratta åt ngt som inte är roligt. :]]]]
Bästa bok: vettefan.
Vad vill du jobba som: vet inte riktigt, kanske fotograf
Chips, morötter eller godis: bros på vad jag är sugen på, & nu är det coooola! :D
Pizza eller hamburgare: olika typ
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: inte tatuera mig, men kanske pierca, vet aldrig ju
Stökigt eller välstädat (ditt rum): just nu lite välstädat.
Gungar du på stolen: ja.
Vilken hand håller du gaffeln i: höger.
Gillar du att sjunga: jaaaaaaaaaaa.
Anser du att du är stark: ja jätte..
Använder du knark: nope
Kaffe, te eller inget: fyfan, inget av det!
Smink: inget just nu
Vad använder du för skor just nu: inga, är inne ju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0