jag står för den jag är.

nu gör jag bara detta inlägget för det är jävligt onödigt.
men so what, ni behöver inte bry er.


jag har aldrig sagt att jag är normal.
jag har aldrig sagt att jag är den perfekta.
jag har aldrig sagt att jag behöver många vänner för att folk ska veta vem jag är.
jag står för den jag är.
om ni inte tar och accepterar mig som jag är.
så vafan kom ni till mig för?
jag har aldrig sagt att jag är lätt att tass med.
det finns folk som förstår mig på sätt som ingen annan gör.
ja detta är jag, accepterar ni mig inte.
så stick o bry er inte.
i was born this way, in a way that nobody else can be.
why should i care what they say
cause i’m the king of my own life.
peace out. (y'

Kommentarer
Postat av: julia brattefelt ! <3

du e så otroligt fin älsk o du vet att jag älskar dig för den du e <3

peace out dude :D <3

2011-07-18 @ 15:46:40
URL: http://designerjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

detsamma här.<3

2011-07-18 @ 15:48:00
Postat av: moafors

2011-07-18 @ 20:32:40
URL: http://mo
Postat av: moafors

det där uppe blev faiiiiil.



bebi, har det hänt något ?

du vet att jag ställer upp närsom, 24/7

smsa mig dirr när du ser dettaaa,

jag älskar dig, glöm aldrig det, <3

2011-07-18 @ 20:35:10
URL: http://moafors.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä det har inte hänt något.

kände för att skriva av mig lite bara.

och jag dig babu <3

2011-07-18 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0