the power off rock!

hallå.
som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på några dagar.
eftersom jag har gjort massa annat kul & inte haft någon data.
igår va det riktigt jävla kul.
va med amanda & hennes familj på BAKKEN.
riktigt jävla awesome.
ibland trodde jag vi skulle dö..
men se, överlevde!
sen stack vi där ifrå typ vid halv 7 eller något.
& såklart några minuter vi skulle ta tåget tillbaka
till billeberga.
så får vi reda på att tåget hade blivit inställt.
skit förbannade blev både jag & amanda.
men jaja vi fick våra skratt senare i tåget.
eftersom där va massa jävla tanter/fulla & konstiga människor
i samma vagn som oss.
som typ började bråka med varandra & sånt bullshit.
jaja det va riktigt kul iaf.
sen sov jag hos amanda tills idag.
och vi har bara chillat hela dagen.
& imorgon blir det la-karnevalen med amanda såklart.
det va allt jag hade & berätta just nu iaf.
puss homie's.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0