ungdomen brinner genom eld.

hejhej.
just jag, jag är urkass på att blogga.
har inget att skriva & sånt om på vardagarna och sånt skit.
funderar på att ta bort bloggen, men vet inte.
får se.
jaja, va på Landskrona Karnevalen igår med Amanda.
vi åkte dit vid 3 tiden & det spöregna.
men jaja, vädret va inga problem senare mot kvällen.
vi träffade andre,simon o sebbe där.
så vi gick med dom hela tiden typ.
tills typ halv 11.
då jag & amanda skulle hem.
ja och idag har jag varit och shoppat lite på BurlövCenter.
lite fynd blev det allt, men orkade inte ta några foto &
orkar inte skriva heller vad. (a)
ja ikv drar jag nog med amanda till Landskrona Karnevalen igen.
blir säkert kul.
men nu orkar jag inte blogga mer.
så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0