awsome.

hej mothersfucker! (a)
vet att jag inte har bloggat typ på en dag.
men har varit upptagen med litta annat.
för i fredags så stack jag till svalöv vid
två tiden och så mötte amanda och moa upp mig.
sen gick vi runt om rände i svalöv och hade inget
liv alls, och där bevisar att vi kan ha så kass humor oxå.
jaja, allas humor var på elitnivå!
sen senare stack jag till amanda vid åtta tiden, och sen vid
typ vid tio tiden så drog vi hem till calle, och satt där och
joina rasmus, alfred, ville & calle såklart.
sen senare kom amanda å, lousie, banne & isak.
sen satt vi där och snackade och hade kul.
sen drog amanda och louise vid tolv tiden.
sen drog jag och amanda hem efter vi hade gått typ halvägs
till tåget.
sen senare stack vi till calle och dom igen, och blev där till typ
halv två.
sen va vi tvugna att sticka hem.
men jaja, sen typ decka jag hemma hos amanda, skit trött förfan.
sen idag har vi inte gjort så mycket, varit uppe i amandas och deras nya
hus och kollat och sånt shiet.
sen stack vi till calle och dom igen, haha, mycket calle och dom. :)
ja det va typ allt som jag velat säga på en dag.
och imorgon så drar jag och amanda och kolla billeberga - kågeröd
i kågeröd, bara för skojs skull.
jaja, kommer väl ett inlägg imorgon om hur det blev och sånt bullshit.
ciaaaaaaaaaaao homie's :*
en väldigt förtjusande bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0