Nice As High Class Sexy Smile SKÅNE STYLE! HERE WE COME

tjobre! :)
det är onsdag och jag är jävligt taggad inför morgondagen!
det är då min brors lag och alla vi andra sticker upp till
Skadevi.
riktigt jävla awesome kommer det blir.
just nu sitter jag och är skit glad.
håller på att städa/packa & tvätta.
tycker faktiskt jag är duktigt nu.
så vi sticker imorgon och kommer inte hem fråns på
söndag.
så det blir inget bloggande på hela den tiden, för lämnar
datan hemma.
men det blir säkert inlägg om hur det va och hur det gick för
dom och sånt, & även massa bilder.
känner på mig att det kommer gå bra för grabbarna.
det kommer det säkert.
hoppas vi iaf.
men nu ska jag inte sitta här mer, nu ska jag fixa vidare
och sånt.
senare ikväll blir det väl träningen med pappa.
ha det bra homie's  :*


Här kommer även lite bilder på min brors lag. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0