who's that chick ?


Test 1 :

skriv en person...


...som du älskar av hela ditt hjärta -  amanda nordhöj

...som du skulle offra livet för - mina närmaste

...som är den smartaste du känner - aida smakic

...som alltid får dig på strålade humör - johannes prusky

... som får dig att lee när allt känns tungt - min lillasyster

...som är den omtänksamaste du vet - bernard mattsson

...som är en bitch - alla har sina sidor

...som senast skickade sms till dig - julia brattefelt

...som är en fjortis - sök på google, så får du se

...som är en föredetta bästavän - marie berndtsson

...som är snygg - det finns oerhört många ska du veta

...som är osmart - alla utom jag ju!

...som är en riktigt vän - dennis brattefelt

...som är din älskling - hm, fråga 118 118

...som är den galnaste du vet - amanda nordhöj, inget tvek

...som är den konstigaste du känner - vem är lixom inte konstig på sitt egna lilla sätt

...som är underbar - linus persson

...som är dum - inte jag iaf

...som du kan prata med allt om - dom som verkligen bryr sig om mig

...som du kan prata med allt om - dom som verkligen bryr sig om mig

...som är din barndomsvän - amelie och andre persson

...som du saknar - finns just nu bara en speciell & den personen vet det själv

...som beryder mest - dom närmaste och min familj

...som du har spenderat mest tid med - amanda o min familj

...som du var dum mot när du var mindre - min bror

...som du tycker är snäll - calle torell

...som du har sportat med - klassen

...som du skulle vilja krama just nu - jonathan spiewak

...som du inte har träffat på länge - finns jävligt många

...som du vet saknar dig - ingen aning

...som du träffade idag - amanda & mina föräldrar

...som du ska träffa när du har gjort klart denna lista - gissa ? haha


Test 2 :


1. Jag har insett att min senaste kyss..var den som betydde mest

2. Jag lyssnar på...musik

3. Jag pratar...när jag verkligen vill det

4. Jag tycker om...när amanda och jag börjar skrika på varandra i onödan

5. Mina (riktiga bästavänner) är...amanda & moa

6. Min första riktiga kyss...var längesedan

7. Jag avskyr när folk frågar..."hur går det med honom?"

8. Kärleken är...fin när den väl finns

9. Jag gillar...att lyssna på musik...lol

10. Jag kommer alltid att...ställa upp för dom som står mig närmst

11. Jag är helmligt förälskad i...ingen

12. Sist jag grät var..typ för 3 dagar sen

13. Min mobiltelefon är...något jag inte kan leva utan!

14. När jag vaknar på morgonen...så vill jag sova mer, men pallar inte

15. Innan jag går och lägger mig...så ligger jag alltid och tänker om allt

16. Just nu tänker jag på...att jag vill ha allt som innan med en viss person..

17. Bebisar är...underbara, men iblan jobbiga

18. Idag har jag...chillat

19. Ikväll ska jag...chilla & kolla tv

20. Imorgon kommer jag...vara med amanda & moa i think

21. Jag vill verkligen...att allt ska bli bra igen


Test 3 :


1.) Hur gammal var du? fem

2.) Var gick du i skola? hemma

3 ) Var jobbade du? ingenstans

4 ) Var levde/bodde du? häljarp tror jag.

5.) Var brukade du hålla hus? ute

6.) Bar du glasögon? nej

7.) Vem var din bästa vän? ingen

8.) Hur många tatueringar hade du? inga

9.) Hur många piercingar hade du? 1 hål i vart öra

10) Vilken bil körde du? ingen

11.) Hade du varit på ett riktigt party? barnkalas ftw.

12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nej

 

 


För 5 år sedan

 

1.) Hur gammal var du? 10 år

2.) Var gick du i skola? parkskolan

3.) Var arbetade du? ingenstans

4.) Vart bodde du? teckomatorp

5.) Var brukade du hänga? ute, hemma, kompisar

6.) Använde du glasögon? nej

7.) Vem var din bästa vän? sanna fransson

9.) Hur många tatueringar hade du? inga riktiga

10.) Hur många piercingar hade du? 1 hål i vart öra

11.) Vad för bil körde du? ingen

12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? nej

 

 


För 2 år sedan

 

1.) Hur gammal var du? 13

2.) Var gick du i skola? parkskolan

3.) Var jobbade du? ingenstans

4.) Var bodde du? samma som nu

5.) Var brukade du hänga? hemma & kompisar.

6.) Använde du glasögon? nej

7.) Vem var din bästavän ? marie berndtsson

8.) Hur många tatueringar hade du ? inga

9.) Hur många piercings hade du? 2 i vart öra

10.) Vilken bil körde du? ingen

11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? ja
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? det var en blandning mellan singel och upptagen.

 

 


Idag

 

1.) Hur gammal är du? 15 år

2.) Var går du i skola? linåker

3.) Var arbetar du? ingenstans

4.) Var bor du? samma som innan

5.) Använder du glasögon? nej

6.) Var brukar du hänga? amanda, hemma

7.) Talar du med dina gamla vänner? vissa
8.) Hur många piercings har du? ff två i vart öra

9.) Hur många tatueringar? inga

10.) Vad har du för bil? ingen

11.)Singel/upptagen/gift/dejtande? singel


Kommentarer
Postat av: moafors

bebi, iloveuuu :**

2011-06-12 @ 22:00:35
URL: http://moafors.blogg.se/
Postat av: moafors

baby, iloveuuuu ;**

2011-06-12 @ 22:06:59
URL: http://moafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0