text. (L)

Emma Persson, du är det fucking finaste som finns.
Jag skulle aldrig kunna leva utan dig i en dag.
Du fattar väll själv hur jävla bra du e ?
Du e det bästa som någonsin finns.
Jag fattar inte själv hur mycke jag verkligen älskar dig.
Du är som en solstråle som lyser upp mitt liv.
Du är en ängel utan vingar.
MIN ÄNGEL ! (L)
Du är mitt allt, mitt liv.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.
Antagligen hade jag inte levt.
Utan dig i livet är det meningslöst, det är inte lönt att leva för jag klarar mig inte utan dig.
Du kom för typ ett halvår sen och förändrade mitt liv, du förändrade mig.
Du är vännen vissa inte kan få, för alla skulle behöva en vän som dig.
Asså du går inte att beskriva med ord bby.
DU ÄR SÅ JÄVLA OBESKRIVLIG !
Lämnar du mig, då lämnar jag livet.
Jag kommer aldrig släppa din hand, fören du säger åt mig att göra det.
Jag håller så hårt så att jag kan krama sönder den.
Det är så mycke som jag älskar dig.
Du är det bästa som finns, DEN ABSOLUT BÄSTA ! (L)
Jag kämpar för att leva, men bara sålänge du finns vid min sida.
En dag utan dig, känns som en evighet för mig.
Lämna aldrig mig, för det kommer jag aldrig kunna klara av.
Glöm aldrig, att jag älskar dig i alla situvationer, i alla lägen.
Glöm aldrig hur bra du e.
Glöm aldrig att jag finns för dig i alla lägen.
Försvin aldrig, lova mig det !
Emma Persson, det absolut bästa som finns, det bästa jag vet, och kommer alltid att vara det bästa jag vet.
JAG ÄLSKAR DIG !
/ din moa

Kommentarer
Postat av: emmapersson ★

aw, baby.

jag vet inte vad jag ska skriva, jag blev helt rörd av hela denna texten.

du fattar inte hur jävla mycket du betyder för mig, det är så jävla obeskrivligt.

det ända jag kan ända jag kan säga just nu är att du är så sjukt bra, utan dig skulle jag inte kunnat leva.

dig vid min sida, då klarar jag allt.

moa finaste fors, jag älskar dig! (L)

2011-03-05 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0