awesome.

tjena!
har inte varit inne på bloggen och varit social på länge.
bara för jag inte pallat, hehe & för jag inte har haft
något intressant att lägga in.
brukar jag inte ha heller, men iallafall.
Är bara tvungen att berätta om förra helgen bara för
jag vill det NU! :]
Förra helgen va jag på felicias konfermation, ja typ det va det.
och sen drog jag till billeberga och träffade Amanda,Amanda Å
Banne, Andre, Simon & Isak.
Kan lungt säga att vi hade riktigt kul, hehe.
Vi typ va till tio sen drog Amanda hem, och sen ville killarna att jag
och Amanda skulle sova där, och det gjorde vi, kul va det & kan inte
mer än att säga tack för den roliga helgen!
Det va det jag ville berätta om förra helgen iaf.
Snart drar jag till min brors träning i Svalöv och kollar lite, för jag inte
har något bättre för mig.
Sen blirre väl hem och chilla och sen sova.
Imorgon blir säkert en dryg dag, ska ha reperationsdag och kolla på en musikal
som 9:orna har gjort & sen efter skolan blir det väl att följa med Amanda hem,
för hon ville tvunget att jag skulle följa med till Tågarp och kollar fotboll, så får väl
göra det, för att vara snäll!
Plus på fredag blir min bästavän 14 år, och det blir att ha typ en fest för henne med
massa folk.
Kommer säkert bli riktigt kul.
jaja nu ska jag dra, ni får ha det så bra.
puuusss :*
det som var en gång var
du och jag
är nu idag ett tomt kapitel
i en saga som inte slutade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0