jag vill ha SOMMARLOV nu!

Choooo!
Justnu är klockan kvart i 1
och jag sitter hos amanda, vi gör inte ett piss
just nu, förutom att hon är där nere och gör ngt'
skit, nog bäst att inte fråga, hehe.
Blir att fixa sig snart, och vet inte riktigt när
jag ska hem, får se.
Som ni säkert hört överallt så va vi i skolan igår, på
en lördag..
jaja, va där i 3 timmar, sen fick vi sticka hem.
Hade : No, Idrott & So, så det va rätt chill ändå.
Det ända med att va i skolan är att vi får ledigt en hel
Onsdag.
Men sen är vi ändå lediga, Onsdag,Torsdag, Fredag & Måndag.
Riktgit härligt!
och plus det är ungefär 12 dagar tills vi slutar skolan
SEN ÄR DET SOMMARLOV!
riktigt jävla härligt om jag får säga det själv!
jaja, nu får jag väl ner och se vad amanda gör,hehe.
ha det så bra, ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0