rätt lyckad helg!

hejsansvenjsan!
denna helgen har varit lyckad :)
sov ju med amanda från igår till idag.
det va kul, och vi gick även ut och träffade
pontus, elias och dennis vid typ 11 tiden och
så va vi ute med dom ett tag och hade kul.
sen typ idag vaknade vi eller jag vid 12 tiden
och så gick vi och fixade oss och sen drog vi
och kolla när billeberga spelade.
sen drog amanda till sin pappa och jag hem.
Har typ inte gjort så mycket efter jag kommit hem.
Typ bara chillat, men det behövdes.
Ja då är det skola imorgon, pallar verkligen inte.
Men jag får väl klara mig, det är inte så många veckor
kvar tills det är sommarlov.
tihi, happy face.
Det va allt för mig.
hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnuuuuuuuuuuus

2011-05-09 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0