i don't want to miss a thing.

Jag brukade skratta bort det
Jag brukade titta åt andra hållet
Jag brukade spara dem problem för en annan dag
Jag höll tummarna
Jag brukade aldrig ta på mig skulden
Jag skulle dra en solskenshistoria i ösregn
Jag brukade köpa min tid
Jag brukade vara rättsam
Jag skulle hellre ge mitt ego ett annat tryck
Jag brukade vara en idiot
Det var ett dumt spel jag spelat
När jag hade rätt det var för sent
Du vet inte vad du har tills du saknar det mycket
Jag var tvungen att åka och kasta bort det
Jag hade fel från början och botten av mitt hjärta, ber jag om ursäkt
Vad jag gjorde mot dig var sårande
Vad jag går igenom är sårande.
Du är inte den personen du va förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0