i just want too call you mine.

tjosan!
tyckte att det va ett tag sen jag gjorde ett inlägg här.
men jag har haft olika anledningar, inte haft tid och inte varit på blogg-humör.
men nu ska ni få ett litet inlägg iaf.
ny månad = nya tag.
tisdag och det är lov, och det är härligt.
idag ska jag åka in vid 7 till Lund för sedan kolla Bio med Martina & Josefin.
Paranormal Activity 3.
får se om det är läskig som alla andra säger.
men jag tyckte 2:an inte va alls läskig.
men jaja, får se om denna är det!
nu ska jag gå ner och ta litta glass och starta en film och sedan bara chilla
för att börja göra mig i ordning då.
haha, lat eller så jadå!
men ni kanske får fler inlägg senare ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0