if doing it is wrong, i don't wanna be right .

tjooo bloggen! :D
dålig uppdatering, jotack jag vet, men har inte pallat och inte haft tid!
har ändå inte så mycket att berätta om, va typ på svalövscupen och kollade på p-97
riktigt duktiga va dom, ena halvan av min brors lag blev kommunmästare, och det är riktigt
bra jobbat av dom! ;)
men stack hem vid 17.36 bussen med jonthe och anton, hände lite saker under kvällen som inte
jag har tänkt att ta upp och något ni inte behöver bry er om.. :)
det är söndag idag, och skola imorgon, fyfan asså, vill verkligen inte, har inte varit i skolan på 2 veckor
så man kan ju säga att man inte längtar dit, men man måste ju, tyvärr... :/
men nu ska jag ta och ha det allmänt lugnt hela dagen, för orkar inte göra ett piss, haha! :D
det kanske kommer något inlägg senare eller något sånt, men jag är inte säker på det.
men annars så får ni ha en fortsatt skön och härlig söndag! :D
+ det är farsdag idag, grattis pappa! :)
pusss!
här får ni en gammal och cp bild på mig, bara för göra inlägget lite intressantare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0