it will never be the same without you.

jag har gjort många stora misstag i mitt liv, och det är verkligen många.
men detta kanske är ett av dom största, jag har förlorat en av dom som betyder mest för mig.
och jag klarar inte av att göra någonting åt det, eftersom jag är rädd att det ska bli ännu
värre än vad det redan är, och bara se alla skratta åt mig, klarar inte av att ens tänka tanken på det.

jag vill bara att allt ska bli bra igen, precis som det va när man va liten, man bråkade/tjafsade och sen några minuter så va det precis som det aldrig hade hänt.
så vill jag ha det nu, men det visar sig att vi har växt upp och blivit några slags monster.
vi förlåter inte varandra för det minsta lilla ynkliga och löjligaste saker.
vi får den andra att må piss över något man kanske inte ens har gjort, men man får ändå allt på sig för att det är några personer som har konstaterat att det är så, men så är det kanske egentligen inte.

jag har gjort fel, jag vet.
snälla förlåt mig.
även om jag försöker visa det, så går det inte, jag vågar inte ta steget, visa mina känslor, jag är rädd.
rädd för att bli förulämpad och utskrattad.
men jag vet att jag måste, annars kommer vi aldrig fixa det, men jag kommer aldrig våga.
bara man kunde ta allt och kasta iväg det och lodsas som det aldrig hade hänt, och slippa smärtan.
jag vet att jag har gjort fel, men inget kommer någonsin att bli detsamma igen.
det vet vi båda två.
det får inte sluta såhär.


behövde skriva av mig lite, för er som bryr er, tack.

Kommentarer
Postat av: lina

jag finns här för dig sis, & det hoppas jag du vet, det är bara att skriva till mig, jag är alltid vid din sida och stöttat dig, jag älskar dig<3

2011-11-14 @ 21:33:11
URL: http://epiclina.blogg.se/
Postat av: e

tack lina, det betyder väldigt mycket för mig ska du veta.

jag älskar dig också <3

2011-11-14 @ 21:36:00
Postat av: kossan mumumu

loveu

2011-11-14 @ 21:42:09
Postat av: e

inte svår att lista ut vem du är ;*



loveu2

2011-11-14 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0