ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma.

tjenamors!
skulle egentligen bloggat efter jag kommit hem från bion igår, men orkade inte.
för kom lixom hem vid halv 1, eftersom tåget va försenat sen va vi tvugna att ta buss och sånt shit,
pallade verkligen inte, men va ju tvungen, för har inte lust att bli uteliggare för en natt i Lund heller..
men filmen va grym, rädd blev man kan man ju säga, det är ju det som va meningen om vi nu säger så.
haha, jaja idag har dagen varit rätt chill, jonthe kom till mig vid 12 och stack hem för typ 3 timmarsen.
gjorde inte så mycket, käkade glass, satt vid datan, lyssnade på musik, snackade och kollade random filmer!
rätt skönt ändå, men jaja, nu ska jag gå och dejta sängen, för är svintrött, och förhoppningsvis hoppas jag på
att kunna sova längre än 10 imorgon, behöver sova, nu när det är höstlov!
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0