stand by my side the rest of my life.

hejsan bloggen!
jag har typ inte bloggat på ett tag nu, usel uppdatering i know.
men har inte haft lust, eller inte orkat, men jag är som jag är ;)
men denna söndagen har tillbringats på svalövscupen, kollade på p-98
med töntar, haha nej skoja, men awesome vänner! :)
grattis till kågeröd som kom på 3 plats!
imorgon är det skola, och man är inte speciellt taggad till det om man säger så..
men jaja, går typ bara till fem i halv 3, så det är rätt chill, sen därefter följer
min fina med mig hem, och vi ska ha det allmänt mysigt och sånt shit. :)
men nu ska jag gå och lägga mig!
eftersom har suttit i typ 8 timmar utan att resa mig och huet är helt off,
så man kan säga att man inte orkar något...
men det kanske blir inlägg imorgon, vi får se.
men ni får ha en fortsatt trevlig söndag, till er som inte redan sover då alltså! (a)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0