du försvann för snabbt.

jag står precis här du lämnade mig.
i väntan på att du ska komma tillbaka.
tomt hjärta, tomt sinne.
hur ska detta sluta.
detta är det svåraste jag någonsin har försökt berätta om.
inget hopp, ingen kärlek, ingen ära, inget lyckligt slut.
mitt lyckliga slut, var tog det vägen, det försvann bara på några sekunder.
det känns som jag slösar bort allt, alla mina dagar, på detta.
det kvittar hur länge man kan sitta här och skriva, men man kommer ingen värt ändå.
du var mitt allt, men nu finns det inget kvar, du är borta.
i någon annans värld, men inte i mitt i alla fall.
jag kan inte mer än tacka dig för allt du har gjort för mig, och varje gång du har ställt upp.
du gav mig alltid dom rätta råden och ville alltid mitt allra bästa.
du va en del av mig, och jag kommer aldrig att bli den samma utan dig.
jag saknar dig så oerhört mycket.

Kommentarer
Postat av: linus persson,svalöv

vem?<3

2011-12-03 @ 17:55:51
Postat av: Anonym

du vet <3

2011-12-03 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0