I never felt like this before.

tänkte bara skriva av mig..



För det första,vill jag tacka dig.
för att du har gjort mig till den jag är, för du har stöttat mig,fått mig att skratta när allt varit tungt,för du stått ut med mian damp ryck, & förståt mig.
Sommaren 2010, en otroligt jobbig sommar för min del, men även en så lärorik.
jag hittade min andra halva, dig.
Och ärligt, vad vore jag utan dig?
Ingen har någonsin varit så lik mig & förståt mig så bra som du.
Kan det bero på att vi är ungefär lika störda?
Äh,inte vet jag.
Som tex när vi satt & läste en blogg, & nya väla kom upp & du fråga om jag varit där & jag svara nej & du sa att du hade velat åka dit, & det sa jag att jag också ville.
Båda kolla på klockan, sen på varandra,sen sprang vi.
Eller som när jag va så otroligt nere, & du såg det, jag behövde inte säga något, utan du kom direkt & krama mig.
Det behövs inte ens några ord, vi förstår varandra ändå..
och om vi säger så" all the crazy shit we did tonight those will be the best memories"
fast, vi kan ju göra om det till" all the crazy shit we did those year, that would be the best memories"
ingen kommer någonsin förstå min sjuka familj & total störda släkt som du.
Jag kan inte beskriva hur ont jag har Emma, varje gång jag ser dig, en bild på dig,eller någon säger ditt namn,känns det som om någon står och slår mig i magen,slag på slag på slag.
Jag vill inte ha det såhär.
Jag vet inte vad som hänt med dig, med oss.
Att vi inte ens kollar på varandra i skolan mer,inte ens säger hej, det är hemskt.
Och jag vet att detta inte förändrar någonting, jag ville bara du skulle veta hur jag känner.
Du är den viktigaste personen i mitt liv,jag förstod inte hur bra jag hade det,hur lycklig jag borde varit.
Jag är ledsen för den smärta jag fått dig att känna.
Jag antar att du kommer glömma tiden vi delade, men för mig kommer du alltid vaar den bästa,oavsett.
för en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.
Det enda jag vill är att du är lycklig,med eller utan mig, bara du är lycklig.
"Tiden läker alla sår",ja, men något som gått av på mitten går inte alltid att laga, Min andra halva, det kommer alltid vara du.
Jag kommer aldrig sluta älska dig, & jag ska gå efter dig för att få vara vid din sida tills döden skiljer oss åt.
Men  det är  jobbigare & jobbigare nu.
jag går bredvid men halkar efter,jag orkar inte springa mer.

Jag har gråtit alla tårar som går att gråta, jag har skrikit alla ord man kan skrika, jag har slått på allt man kan slå på, utan dig,orkar jag inte finnas kvar.

hey soul sister i dont ant to miss a single thing you do.


jag har gråtit mig igenom varenda liten rad jag skrivit nu..

jag älskar dig, finaste du..

/a..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0