put your hands up in the air and say hell yeah.

gårdagen spenderades först i svalöv med aida för att hitta prao plats, och det fixade vi faktiskt rätt snabbt.
rätt chill att jobba på kockens i en vecka 11-18, ja varför inte.
sen ringde jag mormor och morfar och frågade om dom kunde köra mig till kågeröd för att jag skulle
se jonthes match, och det kunde jag.
sen därefter skulle jag va med han, och till matchen kom anton och linus.
kan säga att dagen blev rolig, dampig och allt, men roligt hade vi iaf.
måste göras om.
tack för dagen boys!
drog hem med sista bussen, och gick och la mig nästan direkt när jag kom hem.

sen vaknade jag vid 9 nu imorse, som jag verkligen inte kände förr, men jaja.
om typ en kvart kör pappa mig till hbg så träffar jag amanda och andra där.
för kolla hif - norrköping.
sen blir det väl att chilla, för det är söndag och skola imorgon.
och får nog gå och lägga mig tidigt idag, eller iaf försöka..
säger jag nu, kommer jag aldrig att göra ändå.
haha jaja.
men det blir väl ett fint litet inlägg ikväll eller något sånt fint.
får allt se.
puss ! :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0