try so hard to not lose it al.

hejsan hoppsan!
idag är jag glad, men har ingen speciell anledning om man säger så.
det är bara så, och det är bra.
vaknade vid halv 9, tänk halv 9 en lördag och det är mig ni snackar om
som brukar sova till typ halv 12.
något måste va fel, haha. ;)
om typ en timme tar jag bussen till svalöv och träffar Aida, så ska vi fixa
den jävla prao platsen någonstans, men var vet jag inte, får se vad vi hittar.
sen vet jag inte vad som händer, får allt se, men något blir det väl, förhoppningsvis.
nu ska jag och mitt glada humör gå och göra mig helt klar, så det blir inlägg senare
idag, får vi iaf hoppas!
ha det bra denna lördagen!!!!! :D


bilden får va cp, pallar inte bry mig! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0