al i need is you.

torsdag och fredag imorgon, soft vettu.
har inte hänt så mycket i skolan idag, det gammla vanliga om man säger så. ;)
tycker jag är rätt duktig som sitter och renskriver kärlekshandboken på datan nu,
lika bra att börja nu och göra det klart så man inte får allt på sig någon dag innan
man ska lämna in det.
får se hur länge till jag sitter och håller på med den, kanske typ till 8 sen blir det
glass & idol.
chill jag vet.
har typ inga planer inför helgen, blir kanske att åka och handla och sånt sen på söndag
blir det HIF - Norrköping.
se om man är taggad, men inte för jag tror det, får hoppas!
jaja nu ska jag inte slösa bort mer tid på bloggen, nu ska jag fortsätta skriva,
ska va duktig flicka ju, haha ;)
ha det bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0