/ din moa

ibland är jag så jävla rädd att förlora dig
förlora en av dom viktigaste personerna i mitt liv
jag är så satans rädd att någon annan ska ta min plats i ditt liv
så satans rädd att jag ska bli kvar här, utan dig.
men innerst inne vet jag att jag har en person som alltid ställer upp
en person som vet exakt hur jag är
en person som aldrig skulle lämna mig.
ändå kommer dessa tankar upp
men jag vet att om du lämnar mig, om jag förlorar dig, om någon annan tar min plats
så kommer du alltid vara med mig på vägen mot allt jag kommer uppleva
för det är sånt äkta vänner gör, följer varandra genom livet vad som än händer
vi kommer kanske aldrig vara dom perfekta vännerna
men jag vet att när det tar emot som mest så är det du som finns där vid min sida och tröstar
för det är bara en sån person som du är
en bra person - en äkta vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0