hold my hand just in case.

måndag och skola igen.
vaknade vid halv 8, få fick 10 min på mig att fixa och ta på mig, sedan skulle jag gå till bussen.
man kan säga att denna dagen har väl varit okej, förutom pallar inte skolan, så jävla drygt,
men skönt att vi slutar vid fem i halv 3, men det är bara idag..
imorgon blir det orgentering på idrotten, det kommer förmodligen gå bra, får vi hoppas iaf.
men nu ska jag snart gå och käka och ta det lugnt, blir väl att gå en sväng till brors träning
sen, förmodligen iaf, om jag inte stannar hemma och tar det lugnt.
detta blev väl ett fint inlägg, eller vad säger ni, haha. ;)
blir kanske ett inlägg ikväll oxå, men inget jag kan lova.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0