jag visste att jag var lyckligare innan.

hajhaj, ett snabbt inlägg innan jag går och sover.
dagen idag har väl varit helt okej, stack till skolan
som alla ungar gör en vanlig fredag, efter skolan
följde jag med amanda hem, sen satt vi där och sen
fick båda två flipp om att vi ville sticka till väla, såklart
åkte vi dit, och checkade in affärer och sånt shit, men hade
inga pengar, så kunde inte handla något.
och just nu sitter jag vid datan och halv sover, svin trött förfan.
blir nog första gången jag går och lägger mig innan halv tolv
en fredag, haha lixom wtf.
men jaja, får se vad som händer imorgon, blir väl att städa och sånt.
eftersom pappa sticker till sthlm med jobbet imorgon bitti, och han
tar busskortet och sånt, så kommer inte kunna åka någonstans, så det
blir att stanna hemma och tråka, eller så får någon komma och underhålla mig.
får allt se imorgon, men ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0