varför lämnade du mig när jag behövde dig som mest.

HAJHAJ BLOGGEN!

tyckte väl det va ett tag sen jag gjorde ett inlägg här.
kanske för att jag inte har pallat, och varit i skolan, som vanligt.
men jaja, det är fredag och det är verkligen chill.
lovar att helgen kommer gå skit snabbt, som vanligt då asså.
idag blir det att ta det lugnt, och kommer säkerligen däcka framför Tv:en.
och imorgon vet jag riktigt inte heller, men blir nog att städa och tagga tills
HIF - Mjällby AIF på söndag med Amanda o Jonthe.
kommer bli funny funny, förmodligen. ^^
sen nästa vecka går man bara halva veckan.
för på onsdag är det sån där sak med skolmästerskap med 5-7or och ska hjälpa till
där. så blir ingen skola typ, fast får gå upp tidigare, men jaja, slutar tidigare oxå. :']
sen torsdag och fredag så är det studiedag, fett najsssss.
ett typ "långt" och tråkigt inlägg blev detta, men det får ni nöja er med.
nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med maten så att det blir klar idag, är svin hungrig!
haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0