vart jag mig i världen vänder så står jag här med tomma händer.

fredag idag och det är jävligt härligt!
skolan idag har varit som vanligt, dryg men vissa stunder roliga.
som ni såg igår skrev jag ju att jag inte hade något planerat
på hela helgen, men nu har jag typ det, vid 12 tar jag bussen till
svalöv och så ska jag och aida fixa prao plats, för lappen ska va inne
på måndag, och har inte börjat att kolla, så det är lite bråskande.
sen söndag blir det hif som ni redan vet, det kommer bli awesome.
men hoppas inte helgen går för fort.
men nu har jag typ inget vettigt att göra, så ska fortsätta på min
svenska grej.
den kommer bli gym, det hoppas jag iaf..
haha, men blir inlägg senare för kommer inte ha något att göra.
så puss sålänge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0