when you call my name.

tjena mors bloggen.
tyckte det va ett tag sen jag la ut något på bloggen.
meh, äh skitsamma, har haft andra saker att göra, hehe..
men idag har det väl varit en helt okej dag, eller något sånt typ.
äh, slipper skolan imorgon eftersom jag ska va sån där funktionär.
så slipper skolan hela dagen, förutom börjar lite mindre än en timme
tidigare än alla andra, men slutar tidigare oxå, gött vafan.
sen är det studiedag torsdag & fredag, och det är chill.
behöver verkligen sova, men ska jobba på fredag & barndop på lördag.
kommer att göra saker typ varje dag.
jaja, sånt är livet, men nu ska jag inte störa er mer, ska se om jag kan
hitta på något roligt att göra, eller inte, haha.
pallar inte mig själv, men ciaaaao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0