kanske va det menat att bli så, eller så hände det bara av ren slump.

torsdag idag, och det är fredag imorgon, även fredagen den 13:de!!!!
och då ska jag även ta min vaccinationsspruta mot livmoderhalscancer, ser verkligen inte fram emot det, men det ska göra, så! ;)
idag har det inte hänt så mycket, älskling följde med mig hem efter skolan idag, och vi har inte gjort så mycket, bara tagit det allmänt lungt, som är rätt härligt faktiskt!
och även imorgon sover jag hos babe, så blir typ inget bloggande imorgon eller på lördag, maybe, but ii don't know yet!
men nu ska jag pysa iväg och fixa det sista jag har att fixa, och sen lägga mig i sängen och checka litta tv innan man sleepar, men ciao  homie's! :D



jag har aldrig sagt att vi två är normala, och det kommer jag aldrig heller, puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0