she can fuck you good, but i can fuck you better, better.

ni får ursäkta mitt dåliga bloggande, men eftersom jag inte är lika förtjust att sitta vid datan längre så får ni leva med det, och det finns ju ingen app till android som man kan blogga ifrån, så det blir lite svårt, så ni får nöja er med sånahär inlägg lite då och då..
min helg har inte varit så komplicerad :)
sov hos älskling fredag - lördag, han följde med mig hem därefter men åkte hem senare på kvällen, det är söndag idag, och min bror spelar, så ska åka och kolla, eftersom det va rätt längesedan om man nu säger så, och kommer även träffa älskling ett litet tag, för han ska också dit ;)
och sen händer det inte så mycket, kommer förmodligen bara att ta det lugnt, är bara så jävla trött, och det är skola imorgon, så ja, kommer inte palla göra något annat!
men nu ska jag kolla lite tv, och sånt smådant, så vi hörs när vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0