we are young.

förlåtförlåtförlåt! 

för den extremt dåliga uppdateringen, jag har inte pallat att blogga, och har knappt pallat sitta vid datan heller
och vet faktiskt inte.
men jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, knappt ett piss faktiskt! :o
men idag är det söndag, och det är faktiskt inte skola imorgon, jippie!
bara för det är en röd dag imorgon, så vi är lediga då också, men sen börjar allt igen, aja, får hålla i sig nu in i det sista! :)
vid någon tid, ( har faktiskt ingen aning när ) så kommer jonathan hit, och sover här tills imorgon.
så det blir inget typ bloggande idag heller!
så ni får klara er, faktiskt ;)
men vaknade vid tio typ, käkat, duschat och även varit ute och fotat lite ego bilder, haha, behövs alltid faktiskt, nästan iaf...
men nu ska jag börja städa litta smått, och här nedan kommer ni få lite av bilderna jag tog.
puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0