-

jag är så trött på människor som kallar mig anorexia barn hela tiden.
ni vet inte hur det känns, när folk säger till en att man ska äta även fast man inte är hungrig, hur folk nästan kan trycker ner mat i käften på en för att man ska äta & hur det känns när orden kommer fram ur folks käftar.
hur det känns att folk säger att man inte äter ett piss, att du är anorexia smal och sånt bullshit hela tiden.
jo jag kanske är smal, men inte anorexia smal.

" Anorexia nervosa är en allvarlig for av ätstörnin, som yttrar sig främst i självsvlält och ofta även överdriven träning. "

så sluta säga till mig och andra folk att att vi har anorexia, för vi tar illa upp, eftersom vi inte har någon sjukdom.


Kommentarer
Postat av: lina

emma<3

2012-02-25 @ 19:03:54
URL: http://epiclina.blogg.se/
Postat av: Emma

lina <3

2012-02-25 @ 20:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0