att förändras och växa upp är två helt olika saker, du kanske borde tagit reda på vad som va skillnaden innan du anklagade mig för något.

ett tag sen, ja jag tycker det.
men jag har haft min anledning, varit sjuk!
kräksjukan, inte speciellt trevligt om jag nu får säga det
men nu känner jag mig frisk och taggad till nationella imorgon, WHAT A FUCK lixom
men jag hoppas för all del att det går bra, och man får ju sticka hem direkt när man är klar med det, så rätt chill :D
men bara legat och degat i sängen idag och igår, kollade ungefär på åtta filmer igår, och idag va det bara massa random filmer på tv:en som jag körde på, rätt härligt faktiskt :)
men jag har inte så mycket att berätta, ville bara säga att jag lever och är friskt, haha vi hörs när vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0