du och jag under täcket baby, ska vi göra något äckligt baby?!

tjao! 

måndag idag, och börjar på en ny skolvecka & jag hoppas denna vecka kan gå fort, för jag pallar inte skolan mer, and i know not why, men det enda positiva är att jag får träffa mina fina vänner och min fina pojkvän, that's why i'm in school!
så kan det också va jao! :)
men kom hem för ungefär en timme sen, har inte gjort så mycket & det ska jag fortsätta med, för jag pallar verkligen inte något just nu, mitt humör är som det är, typ inte världens sämsta, men inte världens bästa heller, yeye, har mina stunder, ganska ofta faktiskt...
känns som jag vill d*.....
men whatever!
nu ska jag göra något annat, som förhoppningsvis får min på bättre humör! 
vi hörs 
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0