free falling

hej dude's! 

kan ju lungt säga att tjejen här nere på bilden är jävligt trött, pallar fan inte mer..
känns fan som jag kommer dö eller något </3
så jävla trött är jag idag
och plus det är måndag, och ännu en vecka i skolan, buhu, men tur så är det sportlov nästa vecka så man kan koppla av, för det behöver jag! ;)
tycker iaf jag (a'
och imorgon skippar jag träningen för älskling ska följa med mig hem och hjälpa mig att träna in för ett prov och hjälpa mig med läxor och sånt smådant, behöver verkligen någons stöd och någon som kan hjälpa mig med sånt jag inte förstår, och ja, han är mycket smartare än mig!!!!!!!!!!!
en duktigt pojke, knooow :D
men nu pallar jag inte datan mer, ska sociala mig med jonthe och försöka plugga lite till innan jag deckar, och det blir förmodligen rätt tidigt idag, som är ganska skönt
men hallå, vi hörs imorgon, det tror jag iaf, men ni får ha det så bra :)
puss ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0