he's hotter than fire.

VAD HETER DU? - Emma Persson
ÄR DU ARLLERGISKT MOT NÅGOT? - Mjölk & lite katter
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV? - afan att jag gör, lite annorlunda i know (a)
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT? - musik & facebook...
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS? - Ja :)
VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN? - Min fina pojkvän
BRUKAR DU GOOGLA? - yesbox!
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG? - Vem har inte?
HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN - ohyeah! :*
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN? - väldigt intressant fråga....2!
HUR SVARAR DU I MOBIELN? - olika från person till person faktiskt :)
VEM RINGDE DIG SENAST? - kommer inte jag ihåg, för har rensat samtalslistorna :D
BRUKAR DU KOMMA I TID? - jao
NÄR MÅR DU BRA? - När jag är tillsammans med dem som jag tycker allra mest om, check
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? - det har jag glömt..
HUR KÄNNER DU DIG NU? - bra antagligen
ÄR DU SMART? - ja skit smart!!!!!!! :D eller inte...
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? - det hade jag väl (;
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN? - ehm, allt typ
ÄR DU BLYG? - jao
HAR DU KYSST EN FRÄMLING? - och varför skulle jag göra det ?:P
VAD GÖR DU IMORGON? - tillbringar min dag med min fina
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET? - falska så kallade " kompisar ".
VAD LÄNGTAR DU TILL? - SOMMARN!!!!!!!!!!!!
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD? - 1996
SAMLAR DU PÅ NÅGOT? - nepps
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU? - Yes
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR? - Idag, ingen anledning som jag tar upp här.
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? - Nej, varför skulle det vara det?
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER? - Inget av det.
HAR DU NÅGON PIERCING? - fyra hål i öronen.
VILL DU GIFTA DIG? - jao
GILLAR DU ATT DANSA? - haha, för mig själv, så visst
TYCKER DU OM SUSHI? - örk.
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS? - ja0
KNÄCKER DU DINA FINGRAR? - NEpps!
SENASTE LÅTEN DU HÖRDE? - Gmx - Min ängel
KAN DU LAGA MAT? - Det kan alla, men ingen har sagt att det skulle ha varit gått :*
BLIR DU BRA PÅ KORT? - händer väl, men väldigt sällan faktiskt
VERM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? - jag gillar inte att snacka med någon när jag är det, håller mig mest för mig själv, men annars dom jag litar mest på.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? - ETT STORT GLAS MED ISKALL COLA!!!!!!!!!!!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0