min ängel.

för ungefär 1 ½ år sedan visste jag inte ens vem du va, hade aldrig ens hört ditt namn.
kommer ihåg att vi kollade på varandras bilddagböcker ett bra tag och jag tänkte " varför kollar hon på mina bilder hela tiden, är hon konstig eller? "
sen blev vi vänner på facebook och började snacka allt mer, överallt, vi smsade, skrev på facebook, msn och allt sånt!
vi spammade varandra med hjärtan och allt, haha :D
men vi blev allt bättre vänner ju mer tiden gick, och nu står jag här, nästan två år senare med min bästavän
och så mycke vi gått igenom, både bra och dåligt
hur mycke jag än fått sitta och prata med dig när du mått som sämst, så se på dig nu, du är riktigt starkt
jag har aldrig sett dig må bättre än du mår nu, visst alla har sina dåliga dagar ibland, men dom tar vi oss igenom
och jag är riktigt stolt över dig, min egen fina ängel
jag har lovat dig från allra första början att jag aldrig skulle släppa din hand
jag har lovat dig att tillsammans ska vi ta oss igenom all skit som finns ibland
du och jag tillsammans så klarar vi allt
så har vi sagt och så ska det alltid vara
du anar inte hur glad jag är att jag faktiskt har dig, för du är den enda som kan mig, som vet hur jag är
jag kommer alltid finnas bredvid dig när du behöver mig som mest, jag kommer alltid va den som vill se ett leende på dina läppar hela tiden, för att se dig glad gör mig glad!
helt ärligt så klarar jag mig inte utan min emma, inte en sekund, aldrig någonsin
glöm aldrig hur bra du är, för den du är, är precis den bästavän jag alltid velat ha
jag älskar dig.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0