några få sanningar som ni kanske inte visste om mig.

1. jag har världens sämsta självförtroende..
2. jag blir väldigt lätt sårad.
3. jag har världens finaste pojkvän som är absolut det bästa jag har.
4. utan mitt mongo skulle jag aldrig klarat mig & inte varit här jag är idag.
5. jag älskar att läsa folks bloggar, vet ente vrf, men gör bara det, every single day!
6. jag älskar sötsaker! (a)
7. utan musik, skulle jag inte klarat mig..
8. 2011 har varit det jobbigaste året för mig, och det kanske vissa förstår, men jag har gått vidare så gått som jag kan, och är även en stark person idag.
9. jag vill ha sommar NU!!!!!!!!!!!!
10. mitt föråd börjar ta slut nu..
11. jag är ingen " shoppingtjej ", jag åker bara ut fåtal gånger i månaden och handlar, ibland bara 1 gång & ibland inte alls.
12. jag vill ha nytt rum! (a)
13. jag hatar att jag är typ beroende av facebook och det är svårt att sluta titta också, fuck!
14. jag funderar på att ta bort bloggen, men jag vet riktigt inte än.
15. jag är ingen smart tjej, är nog den dummaste som finns ffs.
16. jag har svårt att visa mina känslor för folk, men dom som känner mig riktigt väl, dom vet hur jag fungerar & hur jag är när jag mår dåligt & är lycklig!
17. jag har nästan alltid ett leende på läpparna, nästan alltid. ;)
18. nu ska jag äta, hejdå! :D


hoppas ni fick reda på något nytt! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0